IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I give you anything but you want pain

Publicerad 2014-12-01 15:18:39 i Vardag,

Hej hallå!
Vi befinner oss i december nu, fall ni hade missat det. Vet nu inte om det känns någonstans när det bara finns en millimeter snö därute. Kanske jag börjar få lite julkänslor när jag drar tillbaka in till stan där jag har min mumin chokladkalender. Fattar inte hur jag glömde den dit. Missade ju som den där känslan på morgonen nu när man får öppna den första luckan. (Pia 5 år hallå). Fast å andra sidan lämnade jag typ allt vikitgt i stan. Glömde alla mina skolgrejer fast jag hade tänkt göra någon nytta den här helgen. Så de blev ju till ingenting när alla uppgiftspapper ligger i stan i min ryggsäck. Så nu blir det väl att göra dem när jag kommer till stan istället. (Haaha tror inte ens på det där själv). Det skulle också vara dags för en riktig julstädning av lägenheten, den ser för jävlig ut just nu. Tänkte göra det också i helgen men så bestämde jag mig för att åka hem till Malax för att jag tänkte: Hej, det är ju lila jul så då får jag säkert en lillajul klapp och så kommer vi säkert äta julmat. Nåå när jag kom hem på lördag sa mamm att hon trodde att jag och Jens var för gamla för lillajultomten (man är väl aldrig för gammal för presenter?) och så åkte hon och papp iväg och åt mat utan oss och jag fick laga mat åt mig och Jens. Ris och broiler. Superjuligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela