IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Never really loved me, loved me like they did

Publicerad 2014-12-16 13:01:01 i Vardag,

Hejsaan!
Just nu uppdaterar jag bara min blogg för jag försöker göra forskningsmetodikuppgifter och de är så jävla tråkiga att jag skulle vilja gråta. Så nu tänker jag bara skriva om vad jag gjort idag. Åkte till skolan till kvart över 9 och skrev engelskatent blev klar lite efter 10 och cyklade hem tillbaka eftersom det var enda jag hade på agendan idag. Stoppade i en tvättmaskin och kokade ägg och nudlar och åt lunch. Satt på datorn och smådegade tills tvättmaskin var färdig och hängde upp den. Så nu sitter jag här med världens tråkigaste uppgift i världshistorien. För jag ska skriva om hur jag skulle göra en kvantitativ undersökning i mitt lärdomsprov och grejen är att jag inte ska göra en kvantitativ undersökning på riktigt så känns så jävla segt. (typ ingen på socionom gör kvantitativa undersökningar vi är mer för folks uppleverlser och känslor än siffror). Ska i alla fall försöka få lite mera gjort på den här uppgiften för sedan ikväll blir det glöggkväll med klassen och ollis och imorgon blir det sista skoldagen för i år. 
Ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela