IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You light up my cold heart

Publicerad 2014-12-12 21:55:25 i Vardag,

Hej hallå!
Idag var jag ledig för första gången på länge känns det som. Men blev ändå tvungen att stiga upp 7 för jag skulle skjutsa mamma till sjukhuset för hon skulle och kolla sina ögon. Och eftersom de droppade något i hennes ögon så kunde inte hon köra hem sedan. Hade ju trott jag skulle få åka hem sedan så jag skulle få gjort forskningsmetodik (hah som jag skulle ha gjort dem) men vi åkte till min kusin i Karperö och hälsade på henne och hennes bebis som är typ 4 månader. Och guud vad hon var sööt (bebisen alltså, eller ja vetja min kusin är söt också) blev riktig bebissjuk. Vi var väl där i ca 4 timmar och sedan gick vi snabbt in till min andra kusin som bor precis bredvid och de har en bebis som är två månader men han grät i högan sky så då kom min bebissjuka bort lite. Och det kommer bli ännu mer bebisar i vår släkt för en till kusin ska få nu i december och en till sedan i maj. Sedan börjar det väl bli dags för jag och min storasyster att börja på. Fast det gäller väl att hitta någon karl först. Sedan när jag kom hem (till Malax) var jag så trött att jag halvsov i en timme tills mamma ropade att det var mat, trängde i mig två tortillas och så gick jag och sova i två timmar till. Tur att jag inte måste upp tidigt imorgon för jag kommer aldrig få det sovt ikväll.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela