IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Why you talk so loud?

Publicerad 2014-11-21 14:23:10 i Vardag,

Hej hallå!
Bloggen är i liv idag igen. Snart ska ni se att det blir en vana och att jag sitter och spottar ut 52 inlägg om dagen. Vänta bara. Fast ärligt är ju det mest realistiska att detta inlägg är det sista i november och sedan hör ni inte av mig före i januari. Men man kan ju alltid hoppas att jag kommer låtsas vara någon superbloggare. Idag steg jag upp tidigt för att vara jag, särskilt med tanke på att jag är ledig. Jag steg upp 11. Och tanken var att jag direkt skule sätta mig ner direkt och göra en forskningsmetodikuppgift som det är deadline på idag. Det gjorde jag ju förstås inte, men nu har den faktiskt bliviti gjord och den är inskickad så nu kan jag bara hoppas på godkänt. Enda postivia med forskningsmetodik är att vi har så grym lärare som läser sina email ganska ofta och snabbt skickar feedback. Medan man med andra lärare måste leta upp dem och fråga efter ett vitsord och feedback. Och många lärare håller hårt på den där tvåveckors-regeln. (alltså att vi ska få in betyg två veckor efter vi skrivit tent eller skickat in uppgifter) men nu har de tydligen ändrat det till tre veckor. Sen har vi också lärare som alltid lovar feedback men aldrig ger den. 
 
Resten av dagens planer är att åka till Stina och gå i bastu och kolla idol. Ja, jag har gett upp med mitt hat mot Idol. Har kollat varje veckofinal förutom en. Jag mår lite dåligt när jag tänker på det. 
 
Ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela