IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Back when I was unafraid just like a thief

Publicerad 2015-04-18 17:24:05 i Vardag,

Hallå!
Hur är läget? Befinner mig just nu i Malax och är här tills imorgon söndag. Tycker egentligen alltid det är lite onödigt att komma hem till Malax bara på helgen för det är som så fram och tillbaka. Fast det är ju röstdag imorgon och eftersom jag inte har förhansröstat var det bara läge att laga sig hem så jag får det röstat imorgon. Hade skola hela dagen igår. Eller hade "kursdag" och de var från Folkhälsan och lärde oss om Kompisväskan och daghem utan mobbning. Och det var jätteintressant, om jag bara inte skulle varit så trött. Hade sovt 3 timmar på natten och satt och gäspade mig genom hela dagen. Så när jag kom till Malax igår så tog jag en power nap från typ klockan 6 till klockan 9. Vilket förstås ledde till att jag inte somnade före 3-4 inatt igen, vilket inte skulle ha gjort så mycket om jag inte skulle varit ensam här i Malax för Kimi kom och väckte mig klockan 6 och tyckte det var dags att gå ut. Det är sådana gånger jag tänker att "nä jag vill nog inte ha en egen hund i alla fall". Fast lagade bara ut Kimi på trappan och gick tillbaka och sova och sov till 12. Har inte gjort någonting nyttigt idag. Det brukar bli så när jag kommer till Malax. Tar alltid ledig helg fast jag har saker och göra.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela