IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

But life ain’t what it seems, oh everything’s a mess

Publicerad 2015-04-07 11:22:33 i Vardag,

Hej hallå bloggen!
Någon dag sedan sist. Har avslutat påsken nu. Summan av det blev: åt alldeles för mycket chocklad, fick lite skrivet på lp och såg inga påskhäxor. Igår kom Angelina och Hanna till mig redan klockan 9 på morgonen för vi skulle arbeta på en skoluppgift. Vi ska hålla en föreläsning i skolan i 45 minuter om kön- och könsdiskriminering på engelska. Vi satt och höll på till halv 2 då vi började känna oss ganska färdiga och hade kommit ganska långt. Idag åkte vi till skolan och satt där i ca 45 minuter och gjorde det sista på det och vi borde vara klara för torsdagen. Jag känner mig ganska lugn än så länge men på torsdag tror jag nog jag kommer vara skitnervös. Planer för resten av dagen är att om jag orkar försöka sätta igång med en kursdagbok och så ska jag tvätta ett par tvättmaskiner. Och kanske diska om jag känner mig riktigt duktig (kommer orka göra typ en av de här sakerna om jag känner mig själv rätt).
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela