IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Färggranna håridéer

Publicerad 2015-04-28 14:26:08 i Hår,

Vissa dagar när jag egentligen skulle borda skriva på lärdomsprov så sitter jag och söker hårinspiration på nätet istället. För vet ni vad? Jag är redan trött på mitt gröna hår och vill pröva på någonting nytt. Jag tänkte ändå hålla ut till augusti-september med det gröna håret för att låta mitt hår vila lite. Plus att det är onödigt att färga inför sommaren då solen sliter så mycket på färgen. Men nu är jag lite fundersam vad nästa färg ska bli. Så tänkte ni som läser bloggen får hjälpa till lite.
Saknar regnbågshåret jag en gång hade. Förra gången hade jag som på de två första bilderna men om jag skulle göra det på nytt skulle jag försöka göra det på nytt sätt. Lite som på tredje bilden och bara slinga lite vilt.
Lila hår är någonting som jag funderat på också (och som Emelie och Marlene tycker jag ska färga det). Finns typ 100 olika lila nyanser men jag tror jag skulle satsa på övre bilden till vänster och köra med en ganska mörk lila. Eller göra lila som blir blått till topparna.
Rosa hår är jag lite fundersam till. Känns lite väl mycket 15-årig trots "mamma du förstår ingenting". Men det är nog jävligt snyggt men...
Rött tycker min syster jag ska färga det så det ska vara en liten mera "naturlig" färg. Men då skulle jag nog köra riktigt sprakrött som på de här bilderna.
 
Så ni som läser detta: vad tycker ni? Själv lutar jag väldigt mycket mot regnbågsfärgat och lila. Eller om ni har andra förslag tas de också emot. Helst ska det vara väldigt färggrannt dock. Ser inte riktigt mig själv längre med en "normal" hårfärg.

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2015-04-28 20:01:46

Tycker lila e fint, lite ombreaktigt sku va naiiiz. Spännande :D

Svar: Jaa lutar riktigt mot lila å om ja lagar e lila tror ja no int endå e blir enfärgat utan satsar no på na ombre :D
Pia

Postat av: Nadja

Publicerad 2015-04-28 20:41:27

Lila! :D Å gärna så att he far mot blått ner i längderna *emoji med hjärtaögona*

Svar: Okej lila verkar va en favorit :D måst nästan sats på he nu :D
Pia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela