IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I don't even know if I wanna believe anything you're trying to say to me

Publicerad 2015-04-10 15:09:21 i Musik,

Åååh Mumford & Sons har släppt två nya singlar i år, vad jag har väntat deras album Babel känns som 300 år sedan (fastän det bara är tre år). Och båda singlarna är så jävla bra fastän de känns väldigt oväntade från Mumford & Sons. Känns som de testar på någonting nytt och de gör det så jävla bra att jag inte ens gråter över att de två nya singlarna saknar banjo-drops.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela