IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I, I'll never be, be what you see inside

Publicerad 2015-04-16 19:06:19 i Vardag,

'Suuup my home dawgs!
... Jag ångrade det där så fort jag skrev det, men min låtsas gangsta sida kom fram och man ska visa alla sina sidor på bloggen. Varför har det varit så dött här då? Nå har haft en kursdagbok som jag skulle skriva så jag kunde inte skriva i bloggen. Har jag skrivit uppgift då sedan i fredags? Nej, började skriva kursdagboken på måndagen och skrev typ 3 sidor, 4 om man räknar med pärmsidan. Och den skulle in på tisdag. Steg upp tidigt på tisdag och åkte till skolan till klockan 9 för att skriva resten. Blev klar klockan 3 och då hade jag fått ihop en kursdagbok på 17 sidor med pärmsidan och källförteckningen. När jag kom hem var jag skittrött visste som inte riktigt vad som var upp eller ner, var helt slutkörd. Somnade halv 5 och vaknade upp tillbaka halv 9 på kvällen då jag fick börja laga mat. Igår skrev jag lite andra uppgifter, kolla lite tv-serier och var och handlade. Idag blev det skola igen på morgonen. Kom hem och diskade ett jävla diskberg som samlat på sig ett tag. Har inte gjort någon annan nytta idag förutom att slänga in en tvättmaskin. Imorgon blir det skola hela dagen, sen hem till Malax för helgen och röstning på söndag. Så om ni inte röstat kom ihåg att rösta på söndag! Men det var väl allt nu är ni up to speed med mitt liv igen.
Ses!
'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela