IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Pretending to not feel alone

Publicerad 2015-04-24 21:34:31 i Vardag,

Hejsan bloggen!
Befinner mig nu ännu en helg i Malax. Kom hit igår så hann umgås lite med familjen före de spred ut sig som vanligt. Mamma och pappa for till skäre idag och lillebror är förmodligen ut och festar. Det är som alltid lite roligt att komma hem hit för att umgås med familjen och så åker de alla iväg när man kommer. Har inte gjort någon nytta alls idag. Bara kollat ännu en tv-serie som jag börjat på, Finding Carter. Jättebra, så rekommenderar. Körde också in en sväng till stan idag för jag hade glömt allergimedicinen där och börjar bli det läget på våren när jag inte kan vara utan medicin i 4 dagar. Ikväll blir det bara att chilla med lite chips och dipp och film. Skulle borda skriva en hel del på lärdomsprovet också men får se hur det blir med det. Har absolut ingenting att berätta åt er idag så tror jag avslutar inlägget här. Det enda ni kan ta ut av det här är: kolla Finding Carter, bra tv-serie.
Ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela