IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Pyssel-socionomerna

Publicerad 2015-04-21 20:53:41 i Bilder, Vardag,

Vissa dagar på socionomutbildningen så talar vi om jätteseriösa saker som missbruk och vad det finns för problem i samhället idag. Men vissa dagar som idag, så pysslar vi istället.
 
Gjorde en massa fina grejer som ni kan se.
 
Som t.ex. en majblomma
 
En påsktupp. Som jag glömde och ge ben. Tragiskt, han kommer aldrig kunna spring fri.
 
En fin älg, gjord av mina ena fot och mina båda händer.
 
Fina tulpaner gjorda med hjälp av en gaffel.
 
Och en blopinne som jag stuckit ner med en av mina 6 trogna växter. (trogen för att den aldrig dött)
Så idag var aboslut en av de bättre dagarna. Fint väder, fick pyssla i skolan och fick ha mina absolut favorit gula kjol. Enda negativa idag var att jag hade otroligt obekväma strumbyxor och att jag inte fick det sovt igår natt igen så gick på 3 timmar sömn. Annat positivt är att det nu börjar bli så varmt att jag måste sova med balkongdörren öppen hela natten. Sommaren kommer nog i år igen mina vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela