IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

All we do is sit in silence waiting for a sign

Publicerad 2015-08-26 18:51:48 i Vardag,

Hallå bloggen!
Går nog lite småtrögt att starta upp bloggen tillbaka när den släpat efter hela sommaren. Glömmer ibland bort att den ens existerar. Har inte hänt så mycket sedan senast jag skrev heller egentligen. Försöker ta tag i lärdomsprovet tillbaka. Men det är så trööögt. Har absolut 0% motivation att fixa det. Istället sitter jag och skriver på en massa annat som verkligen inte är prioritet. Har också svängt om dygnet helt och hållet så går och ligger 4 på morgone och vaknar mellan tolv och ett på eftermiddagen. Fast idag var jag i arbete så då var det bara att laga sig upp ur sängen 20 före 7. Sedan tackade jag ja till ett arbetsskifte på söndag morgon så blir nykter villavslutning för mig. Men tar inte det så hårt för jag trivs ändå så pass bra i det här arbetet. Om någon skulle ha sagt det på början på sommaren att jag skulle trivas så här bra inom hemvården som jag gör skulle jag nog inte ha trott dem. Men nu ska jag lyssna på musik och läsa lite. Så tror jag bestämt jag ska leta mig till handlin också efter någonting gott. 
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela