IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

BADLANDS

Publicerad 2015-08-28 14:37:00 i Musik,

 
 
YEEAAAH äntligen har Halseys album BADLANDS kommit ut!! Känns som jag väntat i evigheter på det här albumet. Tänker göra ett bättre inlägg om det på måndag (ska försöka ta upp Pias musikmåndag igen). Men det här albumet är ungefär vad jag kommer lyssna på hela helgen nu. Rekommenderar alla att lyssna på det, hon har så fantastiska lyrics.
Ses!
'Cause I've done some things that I can't speak
And I've tried to wash away but you just won't leave
So won't you take a breath and dive in deep
'Cause I came here so you'd come for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela