IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'm off the deep end, sleeping, all night through the weekend

Publicerad 2015-08-31 17:54:05 i Vardag,

Hej hallå bloggen!
Blev inget bloggande i helgen. Men villavslutningen gick förbi smärtfritt. Var till Jeanettes mosters hus och hade kräftskiva och var i badtunnan. Jag smakade för första gången i mitt liv på en kräfta. Har bara varit vägrare i 22 år och vägrat smaka men eftersom mina smaklökar har utvecklat den här sommaren (tycker nu mera om paprika) så tänkte jag väl att jag kunde testa. Eller mest var det för att de tvingade mig. Men vi kan låtsas att det var första anledningen. Var i arbete sedan igår och kände verkligen inte för att stiga upp klockan 6 när alarmet ringde. Men det gick nog bra att vara i jobb fastän jag var väldigt trött. Efteråt åkte jag till Mölle där jag mötte upp Stina, Marlene och Anna för en Mölle-pizza. Lika bra som alltid. Sen på kvällen tog jag mitt pick och pack och åkte till stan. Så nu är jag inflyttad tillbaka till lägenheten. Och har nog faktiskt saknat lägenheten lite i sommar så var riktigt skönt att får vara i den igen. Idag var det första skoldagen och var typ 0% taggad. Är inte riktigt taggad på praktik heller som börjar imorgon. Tror det är mest för att jag inte känner mig riktigt redo för att vara klar med skolan så därför tar det lite emot när jag börar inse hur lite det är kvar. Men nu ska jag chilla en liten stund och sedan se om jag orkar aktivera mig.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela