IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

It feels so scary getting old

Publicerad 2015-08-21 13:34:46 i Vardag,

Nej men hejsan bloggen!
Här har det varit dött sedan början på juli. Har haft fullt upp med arbete och när jag inte arbetat har jag försökt ta vara på sommaren. Eller ja den sommaren vi fick var väl kankse inte så fantastisk att ta vara på men. Två senaste veckorna har jag varit ledig däremot så då har jag tagit vara på solljuset. Så nu har jag faktiskt någon sorters färg istället för att vara likblek. Annars har jag gått runt och trott hela den här veckan att skolan börjar på måndag för jag trodde det var 31 på måndag. Har ingen koll på datum och dagar. Var ganska skön känsla igår när jag insåg att jag inte börjar före om en vecka. Och då påbörjas sista halvåret. Är både taggad och otaggad på att bli färdig. Ska bli skönt att vara färdig med att läsande och tenter men kommer nog sakna studielivet och att kunna fara ut mitt i veckan. Därför har jag faktiskt börjat fundera lite på att studera vidare. Men vi får se vad det blir till. Ska nu fixa det här halvåret först. Men nu är ni lite up to date med mitt liv (har inte hänt så mycket). Enda nya spännande i mitt liv är att jag inom en snar framtid kommer ha ny hårfärg. WOOH living on the edge.
Ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela