IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Torsdags aktiviteter

Publicerad 2015-08-27 21:19:46 i Vardag,

Hejsan bloggen!
Ännu en dag, ännu ett inlägg. Jag börjar göra framsteg hörni. Fast ge mig någon dag till bara och sedan kommer jag förmodligen ha en till sådär "oops jag glömde jag hade en blogg" - paus. Idag har jag vekligen inte gjort några större handlingar. Har läst ut en till bok. Så tror jag ska göra ett blogginlägg om böcker inom kort. Var också till stan ett varv med en massa kläder och andra smågrejer eftersom de mesta av mina ägodelar befinner sig här i Malax. Så tänkte jag att det inte blir så mycket att släpa till stan på söndagskvällen. Plockade då på samma gång upp all jävla reklam jag fått in i lägenheten. Om ni undrar hur det ser ut om man glömmer att sätta upp en "ingen reklam, tack!"-skylt och är borta i 3-4 månader så ser det ut ungefär så här:
Och jag har ju faktiskt varit till min lägenhet i sommar. Och vattnat blommor, hämtat räkningar, sovt över för att jag inte sluppit hem till Malax. Men ändå så varje gång när jag åkte hem kom jag på att jag igen hade glömt att sätta upp en skylt. Och så orkade jag aldrig föra ut det heller. #lat. Var också på samma gång idag och hämtade ut ett paket i stan. Nu har jag äntligen fått mina hårfärger så nästa vecka någon gång så blir det hårfärgning. Jeeee. (Tack, Ellinor). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela