IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Oh I'm going to mess this up

Publicerad 2015-02-21 17:32:57 i Vardag,

Hej hallå bloggen!
Hur är läget? Så har gått ett par dagar sedan senaste inlägget. Har hunnit vara på fastlaskiainen med Marlene eftersom hon var enda i våran grupp som ville festa, eller enda i våran grupp som hade möjlighet snarare. Så vi var och kollade läget till pulkabacken på eftermiddagen och såg alla pulkor och dragkampen. Sedan på kvällen förfestade vi vid Karin och drog sedan till Fontana. Har inte varit på Fontana på kanske två år? Senaste var på nåt nyår tror jag. Var faktiskt skitroligt och de spelade bra musik vid dansgolvet och vid 80-tals och 90-tals dansgolvet. Så Marlene och jag stod mest vid dansgolvet och dansade hela kvällen. Vi började leta oss mot Brändö kanske runt klockan 2 och åt plättar när vi kom till min lägenhet. (Bara för att klargöra hade jag stekt plättar kvällen före för att bli av med 1 liter mjölk började inte steka plättar klockan 3 på natten). På torsdag hade jag en föreläsning i skolan som jag var på. Var ganska flummig och den kändes ganska onödig. Igår skulle jag haft en föreläsning på morgonen men min kropp bestämde att det skulle vara jätteroligt att börja skapa ett otroligt illamående så jag inte kunde sova på torsdagskvällen. Fick det inte ordentligt sovt på hela natten och var fortfarande vaken 8 när jag brukar stiga upp och jag mådde fortfarande skitilla så sket i föreläsningen. Började må plötsligt bättre lite före 9 och fick det då äntligen somnat. Sedan på kvällen var jag på vin- och ostkväll men vågade inte dricka vin för kände mig fortfarande lite dålig så jag satt och drack Jaffa medan de andra smuttade vin. Väldigt sofistikerat. Idag är planerna tortillas vid Stina och Melodifestivalen. 
Ses!
Kände mig otroligt självsäker på torsdagens personlighetsutveckling. "Alla mina sidor är bra lol". Skickade den här bilden på snapchat och fick åtminstione två av mina klasskompisars telefon att pingla till. Kände mig lite skyldig. Men tyckte jag var så rolig att det vägde upp det hela.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela