IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Positiva saker

Publicerad 2015-02-16 21:17:00 i Funderingar,

Fick en utmaning av Nadja där man tar det fram det positiva så här kör vi då
 
5 saker jag är bra på:

1. Att prata och fylla ut pinsamma tystnader
2. Jag är bra på att skriva
3. Att vara envis
4. Att vara rolig (hehehhe tycker själv jag är typ guds gåva till mänskligheten när det gäller min humor)
5. Lägga en massa fakta i huvudet, både onödig och nödvändig
 
5 saker jag gillar med min kropp:

1. Mitt hår
2. Mina ögon
3. Mina boobies (eeyoo älskar alla bröst)
4. Mina fräknar som tyvärr inte finns den här tiden på året
5. Mina vader (konstig sak att gilla men whatevs)
 
5 saker jag är stolt över:

1. Att jag vågar stå för min egen åsikt även när andra inte gillar den
2. Att jag kan se saker från andras synpunkt nuförtiden
3. Hur långt jag har kommit sedan jag mådde skit första året vid Novia
4. Att jag inte bryr mig om vad någon annan tycker
5. Att jag alltid vågar göra saker fastän jag är rädd och har ångest över det. Att jag vågar utmana mig själv.
 
5 saker jag är tacksam för:

1. Mina vänner
2. Min familj
3. Att jag, mina vänner och familj får vara relativt friska
4. Att mamma och pappa alltid har fått saker och gå runt ekonomiskt så jag inte behövt sakna något i min barndom
5. Att jag är född just i Finland och ändå får ha det så pass bra som jag har det
 
Jag taggar
Louise
och
Ellinor
(NI MÅST JÄR E Å INT NA JALMAS OM ATT NI INT ORK)
(det där var bara riktat till Ellinor och Louise därav malax-dialekten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela