IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Senaste tiden

Publicerad 2015-02-13 22:59:54 i Funderingar, Vardag,

Hej hallå! Tänker inte ens tala om varför jag inte uppdaterat på två veckor. Det är inte för att jag skaffat mig ett liv. Är väl mera fakutmet att jag inte har något liv som har gjort att jag inte har uppdaterat. Men den här veckan har jag faktiskt fått vara och arbeta två dagar på dagis. Är så roligt att få vara där igen. Känner verkligen att det är min grej när jag är där. Men för att ni ska få veta lite annat som har hänt sedan jag var borta har jag gjort en sammanfattning av mina tweets från den här perioden jag varit frånvarande. Har tillräckligt mycket med liv för att underhålla folk när det är under 140 karaktärer. 
Skulle fara ut med mina vänner och trodde jag skulle slippa åka och handla cider men så hade mamm gett bort det till min lillebror.
Trodde senare på natten att jag lyckats tappa mina lägenhetsnycklar på O'Malleys och sedan dagen efter märkte jag att jag hade låst in dem i bilen. Lättnaden jag kände alltså.
Testade på pensionärslivet en dag. Och räknar med att jag ska arbeta tills jag är 82 tydligen.
Lyckades vara omedvetet snäll igen. 
Det här är de senaste dagarna blandade tweets. Och med dessa tweets avslutar jag min sammanfattning. Nu vet ni vad jag funderat medan jag inte har uppdaterat bloggen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela