IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

What kind of man loves like this

Publicerad 2015-02-14 01:00:00 i Musik,

Som ni kan se i mitt tidigare inlägg så har Florence + The Machine släppt en ny låt. Och den är så himla bra! Har lyssnat på den hela dagen lång. (Btw om någon av er är Imagine Dragons fans så har de också gjort deras nya album tillgängligt på Spotify. Mycket bra album) Och eftersom låten är så jävla bra som den är tänker jag dela med mig av den. Den låter riktigt som första albumet som Florence släppte. Lite varning med videon sedan för det är lite boobie shots i den fall om ni är på olämlpligt ställe eller om ni inte bara tycker om bröst. Sedan talar videon lite över låten ibland och den har ganska långt intro före själva sången börjar så fall ni vill höra låten riktigt ordentligt finns den på Spotify också. (fast jag skulle nog ändå rekommendera att man ser videon för den är jättevacker.)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela