IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

But you will remember me, remember me for centuries

Publicerad 2015-01-15 17:56:08 i Böcker, Vardag,

Hej hallå!
Har varit på dagis idag då. Fick nog ett par kommentarer om håret. Mest var det:VARFÖR har du blått hår? Och sedan var det en som påpekade min utväxt. Gulligt. Fast det här inlägget tänker jag tillägna åt att jag ÄNTLIGEN fått mitt adlibris-paket.
Tanken var ju nog lite att jag skulle få det under jullovet och få läsa böckerna då men jaa, blev inte så då.
De här böckerna blev det den här gången då. Så blir väl att börja med det jag gjorde när jag var yngre igen. Läsa före jag går och sover istället för att sitta och stirra på datorn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela