IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Gotta kiss myself I'm so pretty

Publicerad 2015-01-14 19:30:53 i Vardag,

 
Har haft den här låten som favoritlåt i snart en månad nu...
 

Loåååja!
Har väl egentligen inte så mycket att berätta om de senaste dagarna. Har varit i skolan både idag och igår och vi hade båda dagarna personlighetsutveckling. Och ja om ni undrar vad det är så sitter vi mest och diskuterar om våra personligheter och gör olika tester för att lära känna oss bättre. Idag kollade vi t.ex. vad vi har temperament och jag låg mest vid ett "rött temperament" som i korthet betyder jag är extrovert och viljestark. VI fick nog ett papper som förklarade närmare men det var på finska så jag förstod inte så mycket från det. Minns bara att jag skulle träna på "hiljaa hyvä tulee". Sedan satt vi mest och argumenterade om olika påståenden. Och jag har märkt att när jag blir lite upp i varv av att diskutera så låter jag så arg. Fast jag inte ens är det utan jag lägger bara fram min åsikt, och jag gillar att höra andras åsikter (förutom när de är otroligt idiotiska, men jåå alla har rätt till sin egen åsikt). Annars hade jag tänkt göra en massa yrkesetik idag men jag blev så otroligt trött när jag åkte hem till Malax så nu orkar jag som inte ta tag i det. Är egentligen ledig imorgon men ska laga mig och arbeta från 9 till någon gång efter 1. Ska bli roligt att få åka tillbaka till dagis och arbeta lite. Jag undrar vad barnen och tantorna tycker om mitt blåa hår....
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela