IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Hello 2015!

Publicerad 2015-01-02 16:13:00 i Vardag,

Hallå!
Nu är vi inne på ett nytt år då. Känner jag mig ultimat förändrad? Som hela världen är min och jag kan göra vad jag vill av det här året? Njaa. Men brukar aldrig känna mig särskilt förändrad efter nyår. Kanske för att traditionen börjar bli att jag ligger utslagen i sängen med ett lätt illamående dagen efter. Svår att känna någon förändring när man tvekar om det ens är värt att lämna sängen för att gå på wc och det enda man kan tänka på är hamburgare och annan flottig mat. Efter nyår ska jag börja mitt nya liv och börja leva nyttigare! Jo bara efter den här dagen efter-hamburgaren och coca-cola. Så nu vet ni vad jag gjorde igår. Tyckte synd om mig själv liggandes i sängen. Lyckades och somna mellan halv 9 och halv 11 på kvällen och vaknade utvilad. Och kunde därför inte somna före klockan 6 ungefär idag på morgonen. Låg och vred mig i sängen från halv 3 bara. Ni vet när man som är för trött för att göra någonting mera men ändå inte tillräckligt trött för att faktiskt somna? Eller kanske det bara är jag med den sovproblematiken. Jag tvivlar dock jag är enda.
 
Kanske jag kommer in i det här nytt år, nytt jag när jag faktiskt fått en ordentlig natts sömn. Dock gjorde jag inga nyårslöften. Eller på twitter hade jag tweetat: "People for 2015 i'm gonna be hella cute even though i'm already am" (grammatikfelet gjorde att jag raderade tweeten annars tycker jag det är ganska roligt hur självsäker fulla jag är). Så nu vet ni vad ni kan förvänta er av mig i år. Ska bara vara söt hela året igenom.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela