IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I am made of chalk

Publicerad 2015-01-12 21:05:21 i Vardag,

Hejsan!
Har varit frånvarande från bloggen nu i dagarna tre. Varför? Har väl ingen ursäkt egentligen, har bara chillat så har inte haft något att skriva om från livet mitt. Eller ja, jag har varit på kaffebjudning till Marlene som fyllde 22 men det är väl enda. Har inte heller varit otroligt arg på världen så jag har känt att jag måste skriva en tre-sidors uppsats om det. Det skulle ha varit det som hände i Paris då men känner jag att min klasskompis Nadja har skrivit precis som jag känner om det här på hennes blogg. Annars har jag bara spelat the sims.
 
Idag har jag inte heller gjort några storverk, kom in till stan igår till ett tomt kylskåp så idag har jag varit och handlat. Och så har jag äntligen skrivt klart min del av forskningsplan så nu återstår bara 100 andra uppgifter. Sedan har jag skrivit lite på sidan om skoluppgifter och bloggen. Annars vet jag inte vart den här dagen har försvunnit. 
Ses!
(om ni verkligen vill se mera av mig så är det här min tumblr den blir i alla fall uppdaterad varje dag)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela