IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I guess I never learn 'cause I stay another hour or two

Publicerad 2015-01-29 18:46:29 i Vardag,

Hallåå världen!
Har idag varit på veckans första och enda föreläsning och tycker det räckte bra till för det. Nu skulle jag egentligen borde sätta lite tid åt PARK-uppgiften men har absolut ingen motivation. Var och skjutsade mamma och pappa till flygfältet idag för de ska till Kanarieöarna. Skulle ha kunnat åka med. Bara ligga i solen i en vecka. Fast å andra sidan om man skulle ha åkte med mor och far skulle de säkert inte ha tyckt att jag bara skulle ligga och sola en hel vecka. Så istället för att få åka med till Södern så ska jag få vara hundvakt en vecka. Min lillebror på 19 år klarar tydligen av denna ansvarsuppgift (gud vad konstigt att skriva att han är 19 tycker jag är 19 än). Fast ganska skönt att vara hemma i Malax, gratis mat och bil tillgänglig hela tiden. Fick också 50 euro av mamm och papp innan de drog iväg. Förtjänar mycket på att vara hundvakt tydligen. 
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela