IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'm feeling rough, I'm feeling raw, in the prime of my life

Publicerad 2015-01-27 19:23:16 i Vardag,

Nej men se på fan vem som är tillbaka? IT'S MEEEE. Har haft fullt upp på sistone med uppgifter som jag skjutit upp till sista minuten. Älskade verkligen mig själv förra veckan. Gjorde i början på veckan klart en uppgift till yrkesetiken som skulle vara in på fredagen så där var det först 8 sidor att skriva. Sedan på fredag kände jag att det var dags att ta itu med en 5 sidors uppsats om Jean Piaget till förskolepedagogik och började på hemtenten. Sedan på lördag spenderade jag hela dagen åt att sitta och göra en portfolio också till förskolepedagogik. På söndag fortsatte jag med hemtenten och portfolion. Sedan på måndag skrev jag de resterande 5 sidorna av hemtenten och skickade in den. Och det här var alla uppgifter som vi fick före jul. Och idag har jag börjat på nästa stora uppgift PARK. En till 10-sidors uppsats. Fast är ju ut i tid nu för den ska först in på måndag. Men värst är ju att fast man blir klar med de här uppgifterna flåsar lärdomsprovet en i nacken och också att man ska börja söka sommararbete. Så därför har det varit tyst här på sistone. Och har väl inte så mycket annat att säga heller om livet när det enda man har gjort är att kolla i olika böcker och suttit med uppgifter. Men you are welcome för det här tråkigaste inlägget i livshistorien för nu är ni uppdaterade om livet mitt. Hallelujah
Ses!
(Har hållit twitter aktivt dock om ni vill se mina funderingar i under 140 tecken.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela