IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Låtar jag (förmodligen) aldrig kommer tröttna på

Publicerad 2015-01-07 21:34:26 i Musik,

Ready to Start - Arcade Fire
 
Hörde den här låten för ca 4-5 år sedan när jag gick i gymnasiet och tycker den är lika bra idag som då.
 
Young Blood - The Naked & Famous
 
 
Den här hörde jag för första gången för kanske tre år sedan och gillade inte den här versionen så starkt för den fösta versionen jag hade hört var en remix av den här låten och jag tyckte remixen var mycket bättre. Idag gillar jag båda versionerna skitmycket.
Young Blood (Renholdër Remix) - The Naked & Famous 
 
Det här är då remixen som jag gillade mycket bättre än originalet till en början.
 
23 - Jimmy Eat World
 
Jag började lyssna på Jimmy Eat World när jag var 13-14 år och det finns en  massa låtar av dem som jag älskar men 23 var en av de allra första som jag lyssnade på och tror därför jag aldrig kommer tröttna på den. Den har börjat hänga med nu i snart 10 år så den lär hänga med ett bra tag till tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela