IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You're not the big fish in the pond no more you are what they're feeding on

Publicerad 2015-01-19 15:15:10 i Vardag,

Hejsan bloggen!
Har varit borta en liten stund nu igen. Har sedan senast hunnit vara i skola på fredag, läst ut Divergent, varit till O'malleys och gårdagen spenderade jag med att vara trött och äta allt i min väg. Var först till Smiths burgers och åt skitgoda franskisar och hamburgare, sedan åkte vi till Stina och chillade och åt glass. Sedan for vi till Siwa och köpte chips. Kom väl hem runt halv 2 på natten och mötte ambulanspersonalen som var in till min ena granne när jag kom. Men hon verkade nu inte ha något allvarligare fel eftersom hon inte åkte med ambulansen så. Idag har jag inte gjort någonting ännu. Var just och satt i en tvättmaskin för tvätthögen hade börjat växa sig ganska hög och håller på tina lite soppa nu så jag ska få nå middag ikväll. Ska snart försöka börja arbeta på med skoluppgifter. Om jag orkar. Arbetar ändå bäst in på småtimmarna har jag märkt. Mellan 22-02 är jag som mest "in the zone" för att göra saker. 
Ses!
 
 
Det här är en av mina absolut favorit-musikvideor. Tycker den är så charmig på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela