IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Breathe in, breathe out, let the human in

Publicerad 2015-06-17 16:11:06 i Vardag,

Hejsan bloggen!
En vecka sedan sist. Har sedan sist hunnit med en par grejer. Har arbetat mina första skiften på egen hand och det har gått riktigt bra. Frågar nog fortfarande upp saker men, bättre att jag frågar än att jag gör något dumt. Har också tappat bort mig en gång på arbetet, kört förbi en några gånger för att sedan inse att det var gården jag skulle till. Men så småningom börjar det väl sitta fast när jag ska in till gårdarna. Har också varit på lp-möte och fått våra intervjufrågor godkända. Så nu ska jag bara fixa färdigt min del av teoridelen och sedan fixa intervjuerna. Och i lördags var jag på fest till Harrström. Var bara till midnatt då jag körde hem för jag skulle upp i arbete nästa morgon. Måndag och tisdag har också gått i jobbets tecken. Idag har jag varit ledig och har då läst på en massa lagar och och gamla anteckingar för jag ska och skriva tent imorgon i socialrätt. Är bara typ två år sedan jag gick kursen och inte orkade göra arbetet i slutet. Så tror nog inte jag skriver någon femma imorgon inte. Sedan på fredag råkar jag också vara ledig och har kvällskifte på lördag så får fira midsommarafton åtminstone. Så nu är ni up to speed med mitt liv. Tänker inte lova att jag kommer vara fantastsisk på att uppdatera just nu. Så.
Vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela