IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Can't go home alone again, need someone to numb the pain

Publicerad 2015-06-10 10:11:54 i Vardag,

Hej hallå!
Sitter just nu och läser in mig på psykoser för att få lite lp skrivat. Men man måste ju få ta paus också. Hahahah. Enda jag gör ungefär. Är så jävla lat så jag tycker jag borde få pris för det. Men jag börjar bli riktigt uttråkad med det här lärdomsprovet nu och vill helst bara vara klar med det. Men då ska själva undersökningen göras ännu också. Suck. Så planerna för idag är att skriva lp, inskolning 15-21. Imorgon gäller samma sak, bara att inskolningen då är från 16-21. Roliga dagar jag har att se fram emot. Men ja som man bäddar får man ligga. Ska också tenta bort en kurs inom någon vecka verkar det som nu. Det är mycket på gång nu. Så kanske jag borde satsa på det nu då istället för att skriva blogginlägg.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela