IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Don't leave me standing all by myself

Publicerad 2015-06-29 12:17:28 i Vardag,

Hejsan bloggen!
10 dagar sedan sist då. Oopsie. Har fullt upp med mitt heltidsarbete (mitt sommararbete blev på 100% istället för de 78% det först talades om). Skulle jag vara riktigt duktig skulle jag också kunna säga att lp tagit upp mycket av min tid men.. det har det inte gjort. Det har legat på hyllan nu en vecka eller två. Ska försöka ta tag i det igen så småningom. Annars sedan sist har det väl inte hänt så mycket annat än jobb. Eller har firat midsommar. Och helgen som har varit hade jag faktiskt ledigt hela helgen. Så firade det i fredags med Louise och Marlene med brygghäng och vindrickande. Gick sedan på natten till Ollis. Känns som jag talade bort halva kvällen för jag kan inte minnas att jag var särskilt många låtar på dangsgolvet. På lördag sov jag till halv 2. Klockan 4 orkade jag och Marlene ta oss till Malax där vi stannade en timme före vi ännu en gång drog in till stan för att göra tortillas vid Sara. Och när hon åkte till arbetet åkte vi till Hoviska och chillade där tills Stina slutade arbeta och joinade oss. Avslutade kvällen på ABC före jag och Marlene åkte hem till Malax igen. (röda tråden genom hela den här helgen är jag och Marlene. Är man radarpar så är man). Idag blir det arbete 14-21. Men ska försöka knåpa ihop ett inlägg till senare ikväll. Då blir det musik vet ni till Pias musikmåndag. Vet redan precis vad jag ska ta för album.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela