IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Good things come to those who wait but I ain't in a patient phase

Publicerad 2015-06-30 21:47:52 i Vardag,

Hallå!
Se på mig som försöker få igång bloggen igen. Fast har absolut 0% nyttigt att komma med idag. Har varit i arbete idag igen, fast hade morgonskifte idag så arbetade 6.45-15.00. Imorgon är det också arbete som gäller 7.30-16. Så ska så småningom börja leta mig i säng så jag inte somnar i jobbet imorgon. Det är ungefär enda mitt liv går ut på just nu. Jobba, jobba, jobba. Men förtjänar ju i alla fall in lite pengar. Annars har halva kvällen gått till att halvt sova i sängen medan jag försökt att inte somna. (Misslyckades totalt och somnade och sov i över en timme). Annars är resten av veckan ganska bestämd också. Kvällsjobb på torsdag, morgonjobb på fredag. På fredagkväll ska jag till Bygdegården och kolla vad vi ska göra på lördag när jag och några av mina kompisar ska servera på ett bröllop. Blir säkert roligt det också. Men nu ska jag slörsurfa en liten stund till och sedan sova.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela