IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Man ska inte tro för lite om sig själv

Publicerad 2015-06-18 10:16:55 i Vardag,

Skrev tent idag nu då, den som jag sa att jag inte skulle skriva någon femma i. PROVA GISSA VEM SOM GICK OCH SKREV EN FEMMA I SOCIALRÄTT? THIS BITCH RIGHT HERE. Hej, fem till studiepoäng nu är ni fixade och jag ligger för tillfället på 170 studiepoäng av 210. Men då är det ännu en kurs som ligger efter (som jag har gjort har bara inte fått betyg i den), lärdomsprovet och praktiken så borde de vara insamlade. Och två studiepoäng valfria kurser. Vet inte riktigt var jag ska samla dem ifrån, men vetja jag hittar på någonting. Ska fira min femma med att åka in till stan och shoppa lite inför midsommar.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela