IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Now they're laughing at our face saying: "Wake up, you need to make money"

Publicerad 2015-06-08 17:51:48 i Vardag,

Hejsan bloggen!
Blev inget bloggande igår. Vet inte om jag tyckte jag hade mycket att göra eller. (Det hade jag inte var uttråkad halva dagen). Åkte i alla fall på kvällen till Strandservice och åt sommarens och årets första bollaglass. Var kanske inte riktigt väder för det. Det blåste svinkallt och till och med jag som aldrig fyser frös. Vi åkte sedan till ABC och åt paninis och satt och talade en bra stund. Jag trodde att vi åkte därifrån ca 11, hade så roligt att jag inte kollade på klockan. Men när vi var halvvägs tillbaka till Malax påpekade Stina och Marlene för mig att klockan faktist snart var ett på natten. Som tur hade jag inget arbete idag. Men istället har jag varit och fixat försäkringen till bilen och så var jag in till stan och lägenheten för att vattna blommor och kolla posten. Ska ännu idag försöka fixa lite lp. Det är också planerna för imorgon. På onsdag och torsdag ska jag på inskolning på kvällen. På lördag blev mitt skift flyttat så det blir morgonjobb istället för kvällsjobb, Och så blev det ett skifte på söndag också. Jag hade tänkt åka ut i helgen men det blir ju inte till någonting då. Men nu ska jag slörsurfa en liten stund till och så ska jag fixa till ett musikinlägg. Det enda man finna på min blogg nuförtiden.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela