IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Pias musikmåndag #6

Publicerad 2015-06-01 22:13:00 i Musik,

Tänkte nästan lämna bort denna musikmåndag men fick äntligen energi att laga ihop det. Så denna vecka blir det en helt ny genre inom musik för mina musikmåndagar för jag tänkte ta:
 
Crystal Castles "(II)" (2010)
 Crystal Castles började jag lyssna på runt 2012-2013. Och tror till och med det var så hävt att min mest pålyssnade artist 2013 på spotify var Crystal Castles, i alla fall var min spellista på där jag har nästan bara Crystal Castles låtar den jag lyssnade på mest. Lyssnar fortfarande ganska ofta på Crystal Castles elektroniska musik (brukar kalla det hård elektronisk musik) men inte i samma utsträckning som 2013. 
 
1. Not In Love
 
2. Violent Dreams
 
3. Doe Deer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela