IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Come and find me dancing all alone, to the sound of an enemy's song

Publicerad 2015-03-06 15:38:54 i Vardag,

Hallå i stugan!
Ekar tomt här på nytt. Men har för en gångs skull en ursäkt, har varit sjuk. Okej det var i måndags och tisdags men har känt mig lite hängig för det. Har också haft föreläsningar hela dagarna i måndags, onsdags och igår. Så förutom att vara i skolan har jag inte gjort så mycket. Har spelat en massa the sims. Idag är dock planerna att ta lite foton till en fotouppgift vi har i skolan. Och innan ni börjar undra: nej, jag har inte bytt utbildning, går nog fortfarande till socionom men när har det hindrar lärarna från att ge oss random uppgifter. Ska också försöka leta fram en artikel om valfritt ämne som jag ska göra ett referat på. Fast om typ en halvtimme/timme ska Ellinor och Stina komma hit på kaffe och bulla, mest för att jag ska ha ett foto till tidigare nämnda uppgift. Drömde förresten igår när jag tog en power nap efter skolan att jag bjöd folk på kaffe men hade inte nå bulla så de slog ner mig och stal allting jag äger ur min lägenhet. Så när jag var och handlade idag på morgonen handlade jag också bulla. Nog för att det också hör till om man bjuder på kaffe men också fall om Ellinor och Stina skulle bli våldsamma om de inte får sina kanelbullar.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela