IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'm not afraid of God, I am afraid of man

Publicerad 2015-03-16 19:21:12 i Vardag,

Hallå!
Måndag idag då och ny vecka. Har varit svintrött hela dagen för fick inte det somnat igår. Fastän jag var trött igår också p.g.a. lite sömn när jag var ut i lördags. Så var inte så roligt och stiga upp idag på morgonen för att åka till skolan och presentera en uppgift. Hade bara föreläsning på morgonen men sedan lämnade jag i skolan för att diskutera IS, Irak och Syrien med Heidi och Anna (till en skoluppgift alltså) så nu har vi löst den krisen. Bara vi får åka dit och styra upp nu så blir det nog bra. Var sedan och presenterade ännu en uppgift för en annan lärare. Cyklade hem och höll på att dö av värmeslag. När jag kom in i lägenheten kändes det som om det skulle ha varit 80 grader i lägenheten så slog upp balkongdörren och gick och vred av det sista batteriet. Så nu får det inte bli kallt nå mera i vår. Har också ikväll varit gåendes till K-market efter ett HM-paket och allting passade så jag lämnar med allt. Hejdå 90 euro. Har också diskat berget med glas, assietter etc. från i lördags. Imorgon blir det sista föreläsningen för den här veckan, Och på onsdag eller torsdag ska jag tvinga Ellinor att färga mitt hår.
Ses!
(på tal om att vi diskuterade om IS började jag tänka på den här låten från Marina and the Diamonds nya skiva)
 
Is it running in our blood?
Is it running in our veins?
Is it running in our genes?
Is it in our DNA?
Humans aren't gonna behave
As we think we always should
Yeah, we can be as bad as we can good

Underneath it all, we're just savages
Hidden behind shirts, ties and marriages
How could we expect anything at all
We're just animals, still learning how to crawl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela