IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

PAMPAS 15

Publicerad 2015-03-31 20:59:53 i Vardag,

Hej hallå!
Här har det varit dött en stund. Har levt och andats pampas ungefär. Var ut och festade i onsdags, torsdags, fredags och lördags. Var himla taggad att åka på tisdagen också men ingen av mina kompisar ville göra mig sällskap. Men jag var ganska tacksam för det i söndags ändå för var jävligt sliten. Janå i onsdags blev det Ollis och så ska det låta men avslutade kvällen ganska tidigt och åkte hem typ vid midnatt. Men satte mig framför datorn när jag kom till Brändö så klockan blev ändå 3 på natten innan jag somnade. I torsdags ordnade jag förfest för mig, Sara, Jeanette, Louise och Jenny som inte hade några sitzbiljetter. Men ordnade egna halarmärken åt mina gäster och så fick de rita något extra på dem också när de kom till mig för att göra dem mera personliga.
I fredags blev det då först Olympiaden på torget. Och hade riktigt trevligt. Ärligt talat är jag väl inte så värst förtjust i olympiaden men tycker den hör till så. Var sedan och åt till Rax före vi drog vidare till Sara och vilade lite före vi fixade oss och började förfesta. For sedan och förfestade tll Omena före vi for till Rewell. Hade skitkul på Rewell och tyckte Medina var skitbra fastän jag inte annars lyssnar på deras musik. På lördagen var vi på Silliz där det var jäkligt lång kö och snöslask och inte precis vad jag ville stå och göra en lördagsmorgon när man festat kvällen före. Enda människorna som stod med sedan på kvällen var jag, Marlen och Jenny. Och Stina men henne såg jag bara när hon åkte hem från Oliis när vi kom dit. 
 
Hade faktiskt en skitrolig pampasvecka i år och blev 7 halarmärken rikare. Tror faktiskt denna pampas-vecka är bästa hittills. Känns lite skit att det är sista bara skulle gärna ha flera kvar. Men tror nog jag drar ut nästa Pampas fastän jag kanske arbetar och låtsas vara vuxen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela