IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You're not the only one that time has got it in for

Publicerad 2015-03-17 20:12:26 i Vardag,

Hej hallå!
Tisdag idag då. Hade sovmorgon idag och lagade mig upp ur sängen halv 11. Åt varma smörgåsar till frukost/lunch och slösurfade tills jag började fixa mig till skolan. Mitt smink blev typ bästa det blivit på länge och jag var faktiskt nöjd med det. Annars brukar jag bara tänka "äh det duger". Såå så klart när jag sedan skulle cykla iväg till skolan märkte jag att jag hade punka på cykeln. Försökte pumpa i luft i ringen där framme men det var som ingenting skulle hända och tiden for iväg och jag märkte att jag inte skulle hinna till skolan. Så blev ingen skola för mig idag då. Och nu är jag ledig resten av veckan men måste ha pappa att komma och kolla på cykeln om det faktiskt är nå hål på däcket eller om jag bara inte fattar mig på att laga luft i ringarrna. Cykel 2 - Pia 1. (Detta räknat med att jag lyckats med att få på kedjan en gånger av två). Annars har jag inte löst några världskriser idag. Bara kollat en massa tv-serier. Liive hörni. Imorgon blir det att ta itu med skoluppgifter och så skulle jag måste gå in till stan och handla blekningsmedel till håret.
Ses!
Alltså kolla vilken perfekt eyeliner för en gångs skull. Levd drömmen och slinta int en enda gång med kajalpennan på morgonen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela