IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Forget what you thought, cause good girls are bad girls who haven't been caught

Publicerad 2015-05-05 19:24:22 i Vardag,

Hejsan!
Hur är läget? Själv är jag löjligt trött fastän jag sovit 7 timmar i natt och tagit en powernap på en timme. Antar att jag inte är van att slita i skolan från 9-16 längre. Har en intensiv dag imorgon igen och ska orka leta mig till skolan redan till klockan 8 för att fixa en uppgift och sedan har vi föreläsning till typ 15. Men sedan på torsdag är jag ledig fast då drar vi med klassen och lever skäärilive. På fredag blir det sista föreläsningen för i vår och efter det väntar sommarlov! Hallelujah. Eller nåjaa har ju en hemtent och LP som ska fixas men vetja jag ska få det fixat också. Arbeta börjar jag förmodligen inte göra förrän efter midsommar så har ju lite tid på mig att skriva. Fast nu ska jag försöka leta mig i dushen så jag är ren tills imorgon. Sedan känner jag ett starkt behov av plättar så kanske svänger ihop en plättsmet sedan. Om jag orkar.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela