IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Help me polarize

Publicerad 2015-05-29 16:14:56 i Vardag,

Hallåååå!
Egentligen har jag väl inte så mycket med att komma med idag. Är otroligt trött hela tiden just nu på grund av pollen och fastän jag sover 9-10 timmar varje natt känns det som om jag är död när jag vaknar. Och då har jag ändå ett bra år. För det är inte så mycket björkpollen i år som det har varit de två senaste åren. För de två förra åren så har jag haft ordentligt med symptom. Hade hela tiden näsan täppt, mina ögon var röda och irriterade och kliade jämt. Hade också eksem som jag aldrig hade haft förr, i alla fall inte på grund av pollen. Kunde heller inte sova för att mina ögon kliade så, så fick lov och ta allergimedicin som man också kunde använda som sömnpiller. I år har jag bara täppt ena näsborren 24/7, mina ögon kliar lite nu som då och är lite röda på morgonen när jag vaknar. Och sminkar jag mig märker jag att mina ögon inte tycker det är så jätteroligt. Har idag alltså inte gjort så mycket storverk som jag tänkte. Har varit till butiken och handlat åt mamma tills min lillebrors examensfest imorgon. Funderar om jag måste åka ett varv till och handla en några cider åt mig själv imorgon. För på kvällen efter lillebror är färdigfirad blir det utgång för mig också. Man brukar se ganska många kända ansikten ute i vimlet på skolavslutning så tycker alltid det är lite extra roligt.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela