IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I won't let you choke on the noose around your neck

Publicerad 2015-05-27 18:26:23 i Vardag,

Hejsan!
Försöker ta itu med mina bloggrutiner igen nudå. Så inte allting i min blogg bara är mina musikinlägg. Idag körde jag någorlunda tidig väckning och steg upp ur sängen tio före 9. Åt frukost, fixade mig och körde sedan mot skolan. En av planerna var att diskutera en ofärdig kurs med en lärare men hon var tydligen sjukskriven nu då. Så körde på den andra planen att skriva lite lp då. Skrev färdigt under en rubrik och så korrekturläste jag det jag skrivit tidigare. Eftersom jag tycker om att slänga runt han, hon och hen lite som synomnymer. Skulle vara tacksamt om svenskan gjorde som finskan och bara hade ett. Sedan blev det en snabb vända in till centrum till Glitter för att handla en grej åt Jessica. Sedan åkte jag till Brändö och lägenheten för att vattna lite blommor och kolla om det fanns några räkningar. Det fanns det inte, men en hel del reklam fanns det. Sedan åkte jag tillbaka till Malax och svängde in till Andelsbanken för att beställa ett nytt bankkort eftersom mitt börjar vara ganska slitet. Gav egentligen redan upp under Pampas när jag lyckade slita bort plasten på baksidan. Ni vet där det svarta långa strecket är och ens namnunderskrift. Kan smätta in en bild på det. Sedan har jag inte gjort så mycket idag. Nu ska jag spela lite sims. Imorgon blir det väl tidig väckning igen. Ska försöka skriva lite lp imorgon också och så ska det städas inför lördag.
Ses!
RIP
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela