IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'm a wanderess I'm a one night stand. Don't belong to no city, don't belong to no man

Publicerad 2015-05-18 23:14:56 i Vardag,

 
Hej hallå bloggen!
Tänkte jag måste slänga in ett "ordentligt" inlägg också förutom mitt musikinlägg. Är ca 4-5 dagar sedan jag senast skrev. Fick alla uppgifter inskickade för kursen i tid. Var till och med klar 4 timmar i förtid. Sedan på lördag och söndag arbetade jag på dermo. Tar nog emot att stiga upp klockan 6 på en lördag och på söndagar också. Och ändå ser jag alltid minst en karl eller två i 50-årsåldern som är uppe halv 7 och på väg till sin postlåda efter Vasabladet när jag kör iväg till Korsnäs. Idag har jag varit och storshoppat in till stan och så hämtade jag några saker från lägenheten och vattnade mina blommor. Antar att jag i ganska stora drag bor i Malax i sommar fast tänker ändå ha kvar lägenheten. Men nu tänker jag slösurfa lite till före jag går och sover. Imorgon tänkte jag visa er vad jag köpte. Orkar inte riktigt sitta med en massa bilder nu så.
Ses!
heh blev ett par påsar (och ja, jag har varit till intersport men kan lova att det inte är någonting sportigt i påsen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela