IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'm always just about to go and spoil the surprise

Publicerad 2015-05-25 18:53:15 i Vardag,

Hejsan bloggen!
Har varit lite dålig nu på senaste tiden att blogga. Har gjort en massa annat och bloggen har hamnat lite efter. Har varit på lp-möte i onsdags där vi fick höra precis vad vi redan visste: vi måste kolla efter så vi inte svävar ut för mycket och jag fick lov och stryka några underrubriker. Som tur hade jag inte skrivit någonting under just de som blev strykna än. Sedan på torsdag, fredag, lördag, söndag och idag har jag varit till Dermoshop och arbetat. Och jag är så trött när jag kommer hem därifrån när man springer runt i 5-6 timmar efter varor och sedan står 2-3 och packar och lyfter lådor. Så förutom arbeta har jag inte gjort så mycket. Resten av veckan är jag ledig och ska skriva lp. Och så blir lillebror färdig husbyggare (tror inte det är officiella titeln dock) så kommer också hjälpa mamma att fixa lite och baka tills festen på lördag. Och sedan nästa måndag blir det inskolning för mitt riktiga sommarjobb. Lika bra att skriva allt som kommer hända nu på samma gång fall om jag glömmer och skriva igen. I alla fall kan ni förvänta er ett till inlägg idag med bara musik.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela