IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'm not gonna teach him how to dance with you

Publicerad 2015-05-06 20:45:56 i Vardag,

Hejsan!
Idag är ännu en dag när jag är jäkligt trött. Åkte till skolan redan till 8 för att fixa en uppgift med Anna och Emma. Höll på med den till halv 10 och gick direkt på föreläsning. Hade föreläsningar till halv 2 då vi åkte till Smedsby på studiebesök. Blev klara runt 4 tiden. Och när vi kom ut märkte vi att det regnade ganska ordentligt och eftersom jag hade kjol på mig och inga strumbyxor (bra val) var Anna så snäll att hon skjutsade mig direkt till Brändö istället för till Roparnäs där jag hade cykeln. Men ja istället måste jag ju nu gå de där 6 kilometrarna till Roparnäs efter min cykel. Hoppas ingen har stulit den. Tror seriöst jag gråter om någon har tagit den. Sedan blir det att cykla tillbaka till Brändö men måste ta en avstickare in till stan och leta grillkol eftersom det tydligen inte duger för S-market här i Brändö att ha grillkol. Eller så grillar man bara inte på Brändö. Vem vet. Sedan runt halv 1 tiden antar jag att vi drar iväg till skäre och lever skärilive resten av dagen/kvällen. Men nu ska jag äta en glassportion och kolla lite tv-serier.
Ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela