IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

It's my business if I feel the need to smoke and drink and sway

Publicerad 2015-05-14 20:11:40 i Vardag,

Hejsan bloggen!
Tänkte sätta ihop ett snabbt inlägg här före jag går och kollar hockeyn. Har faktistk varit ganska dålig att kolla ishockey i år mot vad jag varit andra år men nu de senaste dagarna när jag har haft uppgifter att göra har det nog gått an att kolla matcherna. Förstås. Men har idag äntligen påbörjat examinationsuppgiften för sista kursen i år. Eller jag har väl inte kunnat spara den mycket längre antar jag när den ska in imorgon. Men den ska först in vid midnatt så skulle bra kunnat lämna den tills imorgon också ;) Nu har jag nu slängt ihop ca 3 sidor så bara 5 sidor kvar så är jag färdig med den. Sen ska jag slänga ihop en intervju och en rapport till samma kurs (också deadline imorgon) så är jag färdig med alla kurser för i år. Bara en till kurs som jag måste få fixad, 2 studiepoäng valfria kurser och praktiken så är jag färdig socionom. Och lärdomsprovet förstå kommer. Sakta men säkert kommer jag nog i mål. Förhoppningsvis. Ska slänga in en ishockeybild eller dylikt eftersom bloglovin har börjat sätta dit mitt ansikte vid inläggen när jag inte har några bilder i inlägget. I'm not down with that.
Ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela