IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Musiktips

Publicerad 2015-05-28 14:12:01 i Musik,

Hej!
Tänkte bara slänga ihop ett snabbt inlägg innan jag försöker mig på uppgiften att städa mitt rum. Och fastän min blogg bara i princip är musiktips nu mera tänkte jag ge ett till musiktips. Har de senaste veckorna börjat lyssna på en artist som heter Halsey och älskar den musik jag har hört av henne. Hon har inte ut något album ännu, bara en ep och så kan man hitta live framträdanden på youtube. Därför tänkte jag inte ha det till någon musikmåndag heller. Sen när hon släpper sin skiva i augusit kommer det säkert med på en musikmåndag. Men här bjuder jag på lite låtar av henne:
 
I'm a wanderess
I'm a one night stand
Don't belong to no city
Don't belong to no man
I'm the violence in the pouring rain
I'm a hurricane
 
You were red and you liked me 'cause I was blue
You touched me and suddenly I was a lilac sky
And you decided purple just wasn't for you
 
You say that you're no good for me
Cause I'm always tugging at your sleeve
And I swear I hate you when you leave
But I like it anyway

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela