IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Shopping

Publicerad 2015-05-19 16:39:33 i Shopping,

Hejsan!
Som lovat igår tänker jag dela med mig vad jag har handlat upp alla mina pengar för igår men också vad jag beställde från hm för någon vecka sedan. Tänkte börja med det från hm.
 
En massa flower crowns som ni kan se (vad är svenska motsvarigheten till en flowe crown? blomsterkrona?) Eller de tre längst ner hade jag från förr och den med illorange rosor är också från tidigare. Men beställde ändå typ 4 stycken. Jag älskar flower crowns okej? Så beställde jag en rosett också att sätta i håret. Och sist men inte minst en bikini-överdel som är typ den finaste jag någon gång ägt.
 
Över till gårdagen inköp då.
Var först till Gina Tricot och handlade ett par nya svarta jeans eftersom mina tidigare har gått sönder. Mellan benen, som alltid. #thunderthighs. Och så impulsköpte jag en tröja.
Gick sedan till HM och impulsköpte en tröja till. Och så köpte jag en ny vit bh som jag faktiskt behövde men märkte nu när jag skulle ta bild på den att jag hade tagit fel storlek. För orkade inte prova den igår. Så måste åka tillbaka med den och välja rätt storlek. Och så köpte jag en ögonfransböjare också.
Var sedan till Top Sport för att se om jag skulle hitta ett par nya mjukisbyxor. Det gjorde jag inte. Istället hittade jag ett pat vita converse för 60€.
Var sedan till Kicks för att hitta en ny mascara. Hittade en som föll mig i smaken och så köpte jag ett nagellack. Gör jag alltid om jag är in till Kicks. Så såg jag att de hade -20% på Aussie produkterna så köpte shampoo och balsam och har redan hårinpackningen hemma. Tycker Aussie gör otroligt bra prdukter för håret. Och så luktar det gott
 
Sist och slutligen gick jag in till Intersport där jag hittade mina mjukisbyxor. Så som sagt ingenting sportigt alls. Kan nästan lova att jag inte kommer träna i dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela