IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

The songs on the radio are okay, but my taste in music is your face

Publicerad 2015-05-12 19:56:04 i Vardag,

Hallå bloggen!
Tog en omedveten bloggpaus i 5 dagar. Och missade att göra en Pias musikmåndag. Oops. Men har haft relativt fullt upp. Har varit och arbetat hela helgen på Dermoshop och försökt skriva lite på lp. Det där att skriva på lp gick väl sådär. Idag har jag varit till skolan och träffat Sabina för att kolla lite på vårt lp. Ironin när flera andra i klassen var där och skrev mognadsprov och är färdiga med sitt. Men jaa jag och Sabina har nu fått lite mera ordning på vårat för det var ganska råddigt före träffen idag. Och vi har nu redan lagat ihop 20 sidor på teoridelen. Så det går sakta men säkert framåt. Sedan kan det hända att jag är relativt oaktiv resten av veckan för ska fixa ihop en kursdagbok, rapport och intervju till en kurs. Men det brukar ju oftast bli så att jag är mest aktiv när jag faktisk har annat att göra. Så vi får se hur det blir. Antingen hittar ni inlägg här eller inte.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela