IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Lördag

Publicerad 2015-09-12 15:52:02 i Vardag,

Hejsan!
Nu har jag gått och lyckats dra på mig någon sorters förkylning då. Tror jag har lite stegring också men eftersom jag lever ett liv utan febertermometer så kan jag bara gissa. Men det är några barn och vuxna på dagis som varit sjuka så har väl fått det av dem. Så tror planerna blir att chilla ikväll fastän jag skulle vilja göra något mer än det. Men tror hälsan får gå före den här gången så jag hinner friskna till tills måndag. Det har inte hänt så mycket sedan i måndags när jag skrev senast. I torsdags var jag och köade för gamylis-biljetter så nästa helg är det på schemat. Klamrar mig hårt fast vid studielivet. Sara som ville vara en snäll vän fixade också biljetter åt mig i måndags till KvarkenCruise så det får jag se framemot också. Men nu ska jag gå och fortsätta fixa min mat. 
Ses!
Lever ett hårt liv som allergisk varje gång jag vill ha potatis till maten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela